Thursday, May 9, 2013

Jelajah KHTC # 5



Malam itu acara dimulakan jam 1900, kami tiba awal dilokasi . Walaupun begitu hari masih cerah seolah jam 1600 petang. Bila hampir masa acara didapati ramai penonton yang hadir untuk mengetahui lebih lanjut tentang Gayong ini. Kami ditemuramah oleh pemberita dari akhbar tempatan. Salah satu soalannya adalah berkenaan silat yang amat asing pada mereka dan inilah pertama kali mereka didedahkan dengan beladiri silat ini.

Dalam Perjalanan Ke Gym Di Lisieux

Di Venue Program

Perkongsian malam ini berjalan dengan lancar dengan acara mengambil tapak, demonstrasi, acara berkongsi bersama bagi yang berminat ingin mengetahui serta acara bergambar.Kesemua perserta berpuashati dengan apa yang dikongsikan dan ada yang mendaftar untuk mengetahui lebih lanjut akan Seni Gayong ini. Perkongsian kami dan promosi kami di Louannec dan Lisieux ini adalah kejayaan dalam mempromosi Seni Gayong dalam menyambung usaha cikgu-cikgu Gayong yang telah bertungkus lumus mengenalkan Gayong di France ini.
Penonton Yang Hadir

Ditemubual Pemberita

Ditemubual Pemberita  



Wakil Perbandaran Bahagian Sukan

Keratan Akhbar



Keratan Akhbar

Keratan Akhbar

Perkongsian malam ini disertai bersama dari ahli beladiri lain seperti  Karate , Kali Eskrima, Wing Chun. Mereka semua berpuashati dengan acara perkongsian tersebut .


Perserta Yang Menyertai Latihan Bersama

Acara malam itu ditamatkan jam 2100, kami pun berkemas untuk kembali ke rumah Anthony dan akan menikmati makanan yang disediakan oleh isteri beliau. Keesokan harinya kami akan meneruskan perjelajahan ke utara Perancis pula. 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...