Monday, May 6, 2013

Jelajah KHTC # 3



Hari berikutnya  penjelajahan akan diteruskan.Keselesaan tempat menginap telah menyegarkan tubuh yang penat kerana perjalanan yang tanpa rehat yang cukup. Penginapan yang hampir ditepian laut, mempunyai ruang masak,bilik yang besar dan selesa bagi kumpulan yang besar,dilengkapi dengan tv dan sebagainya.

Papan Tanda Hotel Di Perros Guirec

Tempat Penginapan Team KHTC

Perjalanan yang keseterusnya  akan mengambil masa 5 jam.Rehat yang cukup diperlukan. Peluang masa yang sedikit diambil oleh team KHTC untuk bergambar kenangan sebelum berlepas ke destinasi kedua. 

Pemandangan Berhampiran Hotel

Cuaca disekitar kawasan penginapan agak sejuk sekitar  6 celsius, pengalaman team KHTC merasai kesejukannya. Walaupun begitu latihan pemanasan dilakukan juga serta latihan kemantapan turut dibuat . Misi bukan untuk bersantai tetapi berkongsi dan mengenalkan Silat Seni Gayong didaerah yang merasakan silat itu adalah asing.

Sebahagian Dari Penonton Semasa Acara Demo Malam Kelmarin

Peserta Diberi Penerangan Tentang Gayong

Pendedahan Tentang Gayong

Pengalaman malam tadi amat bermakna dan inisiatif diambil untuk persediaan ke “venue” seterusnya. Difahamkan lebih awal kemungkinan sambutan akan lebih dari yang dijangka dan persediaan yang lebih mantap perlu disiapkan.Apapun team KHTC sentiasa bersedia menghadapi sebarang kemungkinan yang tidak dijangka. Semoga perjalanan kedestinasi kedua ini diberkati sebagaimana perjalanan yang sebelumnya.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...